ÖLÇEMEDİĞİNİZ İŞLETMEYİ YÖNETEMEZSİNİZ

Müşterilerinizin görüşlerine önem verdiğinizi ve onları önemsediğinizi hissettirmenizin yanı sıra; müşteri odaklı pazarlamanın temeli olan “Müşteri Memnuniyeti” noktasında, işletmenizi geliştirebilmek için veriler toplayın, analiz edin, işletmenizi daha akılcı yönetin

 

Asist Logo

Havan ASİST Müşteri Memnuniyet Sistemi Sayesinde

Müşteri memnuniyetinizi gerçek verilerle ölçün. Uygulamayı Android uyumlu cihazınıza yükleyin, işletmenizde ölçülebilir bir memnuniyet analizi yapmaya başlayın.

 
  • Haftalık, aylık, yıllık veya belirlenen tarihler arasında sonuçlara ulaşın.
  • Olumsuz cevaplara 5’e kadar ek soru sorarak, aldığınız yanıtları aynı şekilde raporlayın.
  • Web tabanlı raporlama ile mobil cihazlardan veya bilgisayarınızdan raporlarınıza ulaşın.
  • Basit ve amaca uygun tasarlanmış rapor arayüzünü kolay ve pratik bir şekilde kullanın.
  • Tüm rapor sonuçlarını PDF olarak kaydedip saklayın.
  • Sınırsız sayıda cihazda uygulamayı kullanma şansına sahip olun, işletmenizin farklı alanlarından veriler toplayın.

MÜŞTERİ MEMNUNİYET SİSTEMİNİ NEDEN KULLANMALISINIZ

İşletmenizin gelişimine katkı sağlamının en doğru yolu, pozitif ve negatif yönlerinizi eleştiren müşterilerinizin fikirlerine değer vermek ve onları analiz edebilmektir.
Müşteri geri bildirimleri; büyüme, promosyon yönetimi, raf dizaynı, personel yönetimi, fiyat politikası gibi kilit noktaları doğru yönetme ve geliştirme kararları almanızı sağlar, ayrıca işletmeniz ile müşterileriniz arasındaki en önemli bağdır.

Anlık Müşteri Analizi

İşletmenizi ziyaret eden müşterilerin anlık geri bildirimlerini ölçerek gerçek müşteri analizi yapabilirsiniz. İşletmede yolunda gitmeyen olumsuz müşteri durumlarına çözüm üretebilirsiniz.

Kayıp Müşteri Dönüşü

Müşteri memnuniyetlerinde perakende satış işletmelerinde ortalama yıllık % 25 oranında kayıplar yaşanmaktadır. Hızlı çözümler üreterek bu kaybın % 75’ini telafi edebilirsiniz.

Yeni Müşteri Kazancı

İşletmenize gelen mevcut müşterilerinizden yansıyan en iyi pazarlama yönetimi olan olumlu görüşlerin sebeplerini analiz ederek daha fazla yeni müşteriler kazanabilirsiniz.

İşletmenizi Geliştirin

Müşterilerinizin memnuniyet durumlarını farazi olarak ekibiniz ile paylaşmak yerine; veri ve analizlerinizi kullanarak ekibinizle iletişiminizi ve çözümlere ulaşmanızı kolaylaştırabilirsiniz

Aksiyon Sonuç Analizi

İşletmenizde dönemsel veya süreli yapmış olduğunuz pazarlama faaliyetlerinin, müşteri üzerindeki memnuniyet etkilerini direkt ölçümleyebilirsiniz.

Personel Verimliliği

Müşterilerinizin, memnuniyet durumlarını farazi olarak personel ile paylaşmak yerine veri ve analizler ile paylaşmak, iletişim ve çözümlere ulaşımı kolaylaştıracaktır.

İŞLETMENİZE, TERCİHİNİZE ÖZEL ÜRÜN SEÇENEKLERİ

İsterseniz sadece Havan Asist Müşteri Memnuniyet Sistemimizi uygulama olarak kullanabilirsiniz.

Dilerseniz tarafımızdan test edilmiş ve yüklenmiş tabletleri, ihtiyacınıza uygun şık ve ekonomik panel ve kiosk ile birlikte temin edebilirsiniz.

HAVAN ASİST

Asist1

99 $

/+ KDV

DESK

Desk

249 $

/+ KDV

WALL

Wall

279 $

/+ KDV

KİOSK

Kiosk

299 $

/+ KDV

SIKÇA SORULAN SORULAR

Android 6.0 üzeri işletim sistemi , 8″ ve üzeri tüm android cihazlarda çalışmaktadır.

Web ve Android uygulamamız, yıllık kiralama şeklinde satılmaktadır. İlk satın alma ücreti dışında her yıl, kullanıcı başına %50‘si kadarı ile ödemek yaparak kullanabilirsiniz

Uygulamamız aynı işletmede 10+ cihazda aynı şekilde çalışacak şekilde tasarlanmıştır. Her bir cihaz için bir kullanıcı daha satın alarak kullanım sağlayabilirsiniz.

Tüm verileriniz, güvenli sunucularımızda saklanıyor; sabah ve akşam olarak günde 2 kez otomatik yedekleniyor

Evet, bizden hiç bir donanım ürünü almadan sadece yazılım lisansı alarak kullanabilirsiniz.

Lisanslama işlemine ait ödemeyi yaptıktan sonra yaklaşık bir saat içerisinde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Uygulama ve web raporlama kısmını 7 gün süre ile test edebilirsiniz. (Talep kısmından “Denemek İstiyorum” seçeneğini işaretleyerek bize talebinizi iletebilirsiniz.)

Soru, İstek ve Önerilerinizde

216 3396772 – destek@havansoft.com

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right